Girl_boy_annesu Cana_ ben 2020 de kızımı doğurdum Cüneyt beyde.çok ilgili iyi doktordur, normal doğumuda çok destekliyor,doğumum 18 saat sürmesine rağmen çok sabırlı ilgilenip, kızımı dikişsiz bir dekilde kucagıma verdi 💖
Cana_ Girl_boy_annesu evet bnde çok seviyorum kendisini bnde Allah nasip ederse martta sezeryan doğum yapıcam