Feridenur23 benim bebegimde de gelişim geriliği var. 31. Hafta da bizde 1 kiloyduk. Ama bebeğimde turner sendromu şüpheleri var. Ona bagliyorlar gelişim geriliğini. Bebeğe giden kan akışı normal, tansiyonum da yok, idrarda proteine de rastlanmadı. Perinatoloji takipliyim. Doktorlar cok küçük diyor bebegime