zlyhaakcmn Merhaba hanımlar. 7 haftalığız tam bitmek bilmeyen bir bulantı içindeyim ve herşeyden tiksiniyorum evet normal görülen semptomlarmış yaşadığımız ancak ne yapacağımı bilemedim. 🤢
Eminesahin1 zlyhaakcmn sabretcen sadece gerçekten çok zor benimde 7. Haftada başladı 10 11de çok şiddetlendi 14+4 haftalık hamileyim tam geçti diyorum arada yine oluyor hiç aç kalmamaya çalış
Seniz6774 zlyhaakcmn 30+2 haftadan selam bulantilar tam gaz devam . Doktor günde 4 tane prilam kullan dedi ama alıştım artık. Birincide zofer kullanmıştım ama bunda zoferi kullanmamak için direniyorum
Aybarssmom_ Ben uyanır uyanmaz tuzlu çubuk yiyordum o tutuyordu beni biraz, simit, kaşarlı tost falan yiyordum
Emineelvin Selam canım 13+2 kusma bulantı durmuyor ilaçı dayandırsam yaşayamıyorum yanı ne zaman durur bilmiyorum o kadar zayıfladımki halim Bazen olmuyorki🤦♀️😌
Sibelemre37 Benimde öyle leblebi ve tuzlu çubuk kurtarıcı oluyo yanından ayırma derim ben kusarken nefesim kesilir gibi oluyo Allah hepimize yardım etsin