Pyrz Hamile kalmadan once miyom oldugunu ogrendim.hamilelik dusunuyorum sorun olurmu diye dr.a sordum bisey olmaz dedi.ilcede yasiyoruz devlet hastanesinde bi dr.du.simdi hamileyim ozel hastanede ilk kontrol icin gittigim dr.miyomu gordu sanci yapar erken dogum olur diyor.4cm idi 7 cm olmus.bebege zarar verirmi boyle biseyle karsilasan varmi
Yshlt Pyrz şubat ayında myom ameliyatı oldum. Ama benim 6-5-4-4-3-2 cm vardı doktorum iyiki hamilelik olamamış yoksa %90 düşük olurdu dedi. Şimdi gebeyim hala 3 tane myomum var ama hiç bir zararı yok. Çünkü önemli olan myomun yeri ve dışa doğru büyümesi. Doktor bişey Yok dedi ise muhtemelen yerinden dolayı ama 2. Bi doktora görün derim. Çok hızlı büyüyorlar. Geçmiş olsun.
Smiley87 Pyrz benim ilk hamileliğimde kistim varmış ben muayenede öğrenmiştim . Doktor bebeği bir zararı olur dememişti . Normal Doğum olursa kendi gider büyüm ihtimal , sezeryan olursa da o ssırada alırız demişti. Normal Doğumda gitti çok şükür 🤗
Pyrz Yshlt tesekkur ederim ilk dr. Attan muayene etti yeri hamilelige zarar vermez dedi 2.dr ultrasonla bakti sanci yapar erken dogum olur dedi moralim cok bozuldu insallah bi sorun cikmaz