Ayse-asel iki hamileliğimde de bırakamadım bebeklerim beni bıraktı 🥺 hiç bişey bulunamıyor sebep olarak, ikinci kürtajımın sonucu 15 güne çıkar ama ben içten içe kendimi suçluyorum sigara yüzünden mi oldu acaba tetikledimi vs vs keskeler kaldı içim de lütfen sizler güçlü kadınlarsınız güçlü anneler çocuklarınız için bir yol bulun rabbim bana yeniden hamilelik nasip ederse asla sigara içmeyeceğim.
Hatta şuan sigara aklıma geldikçe fındık fıstık badem kaju falan yiyorum .. sakız çiğniyorum.. hamile kalmadan önce bırakıp vücudumu temizlemeyi düşünüyorum de um 3.4 ay toparlan yeniden dene dedi ..sizde kuruyemiş kuru meyve taze meyve yiyin kendinizi oyalayin .. mesela kahvesiz yapamiyordum şuan sadece kahvaltıdan sonra tek kaşık atıp içiyorum minik bı fincan,canım tekrar kahve isterse akşam süt yada kefir içiyorum yeni ve sağlıklı gebeliğe hazırlık yapıyorum diyelim 🌹