Merhaba Hanımlar
Benimde Doğum Hikayemi Yazmak Nasip oldu . Kızım 39+2 de geldi hiç gelmicek sandım ama beklemediğim bir anda geldi prensesim geçelim doğuma burada okuyordum bazen hikayeleri öncelikle Doğum şeklini şunu istiyorum demedim kendime sadece normal için hurma yedim yürüdüm egzersizler yaptım hiç yatmadım hamileliğimde neyse işte Pazar günü sabah 11 de kanlı nişan geldi sonra ağrı felan gelmeyince umursamadım akşam üzeri sancılarım sıklaştı eğilip kalkıyordum sancım gelince ve sürekli kusmam vardı kustukça da rahatlıyordum annemi çağırdım heran gidersek diye ama hala sancılarım vardı bekledim hemen gitmedim hastaneye 7 8 e kdr sonra babam ısrar edince gittim duramadım daha fazla gittik hemen baktılar açıklık varmış orta derecede dediler kan felan aldılar. Nst fln derken sancı odasına alındım sancım var ve sürekli tuvaletim geliyordu sonra suyum gelmiş galiba anlayamadım ebe geldi suyun geliyor yat yatağa fln dedi ıkın dedi doğum başlıyor fln derken bir baktım doğurmuşum kanamam çok oldu dikişlerimde çok vardı ama kızımı görünce hepsi geçti. Ve Prensesime kavuştum çok güzel bir duyguymuş rabbim olmayanlarada nasip etsin inşallah sonuna kadar okuyanlara da teşekkür ederim uzun oldu biraz
Vee canım arkadaşıma buradan teşekkür ediyorum post açıp dua istemiş çok teşekkür ederim 🥰@ikibaloglanannesi ♥️