Zeyba Beybitooo aa çok sevindim 2. Yapmayo gerek duymadım en iyisi kan mutlu haberimizi burada paylaşalımmmm dayanamayıp acile gidecem şimdi 😭 karnımda ağrıyor hafiften hasta olcak gibi
Beybitooo Zeyba bence kesin var çünkü seninki benimkinden de net çıkmış benim ilişki günüm 20 Kasım o yüzden küçük olduğunu bildiğim için çok tedirgin olmadım kesin var diye düşünüyorum 😌
Melk_plt00 Zeyba benimde 4 gün var adetime test yaptım böyle çıktı bi 10 dk içinde kuruma diyorum bilmiyorum 😔🥺
Zeyba Melk_plt00 vallahi bu zamana kadar kaç test yaptım hamile değilmişim 1-2 gün de beklettim hatta hiçde kuruma çizgisi olmadı bence sende hamilesin kan testi ver sende yarın 🥰
sacmalamakizim Melk_plt00 Sanırım bu erken gebelik testi, valla ben bunlardan yapıyorum kuruma çizgisi bile çikarmıyor, erken gebelik testleri kaset testten daha güvenilir. 😊