Halin Kızlar 17+0 haftalığım. Bugün karnımda böyle bi hareketlenme, dolaşıyormuş gibi pıt pıt gibi bir his hissettim ama bebek mi gaz mı anlayamadım. İlk gebeliğim bu arada. Bebek hareketi olsa net bir şekilde hisseder miydim? Kuşkuya düşmez miydim acaba?
tugcesakzci Halin ilk zamanlar seyirme pıt pıt tarzı hissediyorsun o kadar güçlü ve büyük olmadığı için. Haftan hissetmek için uygun büyük ihtimalle bebek hareketidir