Salihameryem08 29. Haftadan sonra rapor almak gerekiyor, dönüşünüz için bilmiyorsanız söylemek istedim ben sık biniyorum 55-60 dakikalık yolculuk yapıyorum çok rahat geçiyor iniş ve kalkışta ne olur ne olmaz yanınızda poşet bulundurun benim midem bulanıyor hem stres hem sallantıdan iyi yolculuklar 🌸