38+4 den herkese merhaba kızlar sancım yok sadece ara sıra kalçamın üstü ağrıyor her neyse ben biraz sırt ustu uzanmistim ve yavaşça sağıma dönerken çocuğun neresiydi bilmiyorum orda takılı kaldı gibi oldu ve ilk kez oldu bu artık karnımin içi küçük mü geliyor diye düşündüm yani korktum çünkü hiç böyle olmamıştı ve doktor kanala girmiş dedi ama kafası hala yukarda bu nasıl oluyor anlamadım