Kızlar merhaba.. ben ilk kaybimda kan pıhtılaşma testi oldum sonuçta pıhtılaşma çıkmadı ama bı hormonum tetikliyormus.. doktor hamile olursan kullanda demem kullanma da demem dedi kadın doğum doktorum ise başlayalım kullanmaya dedi dün basladim Allah’ın izniyle.. Bugün reçeteyi okurken hamilelik bölümünde hamileler kullanmamalıdır o bu her kötü şeye yol açabileceği yazıyor.. Aranızda bunu kullanıp sorunsuz doğum yaşayan oldu mu bana moral verin kızlar ben korkarım böyle şeylerden 🤦🙉 İğneyle sıkıntı yaşayan yaşamayan bana yazabilir mi