Ryhn canım bu durumda geçmiş olsun mu denir gözün aydın mı denir bilmiyorum çünkü aynı durumları bende yaşadım bende bi sabah nst çekilmeye giderken düştüm ve plesenta bebekten ayrılmaya başlamış saatlerce serum yememe rağmen oğlumun kalp atışları düzelmedi ve yarım saat içinde sezeryana alındım benim de oğlum kuvöz de 17 gün oldu ne zaman çıkarırlar hiç bilmiyorum doktor 14 gün den diyordu ama ememiyo göğsümu tutamiyo yutma refleksi yok bekliyoruz ama rabbim böyle durumlar da olan bütün bebekleri anne babasına kavuştursun zor çok zor bi durum her görüp çıktığım da ağlıyorum çok özlüyorum oğlu mu çünkü haftada iki gün görmeme müsaade ediyorlar