Elli98 burda bir kesim var ki abartmaya bayılıyor felaket tellallari mübarek 🙄 Hic de oyle korkulacak aman aman bsiey yok bence ilk doğumumu belden uyusturularak sezeryan yapmıştı ve o kadar kolaydı ki hic bir aci hissetmiyorsun zaten sadece dokunuşları hissediyorsun ama acı sıfır. Ben kizimin icimden cekilerek çıkarıldığını dahi hissetmiştim ama sıfır acisiz cok guzel bir his bence 🤗 sonrasinda zaten uyusukluk gecene kadar da sıkıntı yok geçince biraz agrilar olabiliyir ki bu da cok normal kac kat kesip dikiyorlar bol bol yürüyüşle bunu da atlatabilirsin. Bana o bastrdiklarinda ben dedikleri gibi aman aman bir acı da hissetmedim hepsi dayanilacak boyutta olan seyler ki ben burundan rinoplasti ameliyatı oldum o mu daha zordu sezeryan mi dersen kesinlikle rinoplasti derim yani sezeryanin abartilacak kadar korkulacak bir yanı yok 🌸