Kızlar en son 16 ekimde adet oldum 23 ekimde histereskopi ameliyatı geçirdim ameliyattan 15 gün sonra 4-5 gün kahverengi akıntım oldu bugün sabah üç dört damla daha kahverengi kan geldi test yaptım negatif acaba o 4-5 günlük akıntı adet miydi geç mi döllenme oldu kafam karıştı bu durumu yaşayan var mı yardımcı olun fikir verin lütfen