Kizlar dün yazmıştım troidlerim çok yüksek cikti diye.10 a kadar ulaşmıştı. Devletteki tahlilde öyle çıkmıştı.ozeldeki doktorum ise çok yüksek yanlışlık olabilir deyip tekrar tahlil yaptırdı.ozel de ise 2.70 çıktı. Gayet normal yani.. ikisinin arasında bir hafta var. Ama o bir hafta da ilaç falan kullanmadım.cunku sonuçlarıma on gün sonra bakacakti doktor. Ben şimdi hangisine inanayım ya🙄🙄🙄