kardelennn1 Kızlar bugün 40+4 bitiyor ve sancım çıkmıyor devlet takipliyim bi kaç gün daha sancım falan olmaz da sezeryana alırlar mı suni sancı da istemiyorum verirler mi
tugcesakzci kardelennn1 devlet genelde 42 olana kadar bekliyor baktınsancı gelmiyor suni veriyor daha da olmazsa sonra sezaryen yapıyor. Tabii devlet hastanesinden hastanesine de değişir