Sizi cok iyi anliyorum yasadiklarinizi doguma kadar ben de yasadim. 21 haftadan itibaren bebegimin tum degerlerinin 2 hafta geride oldugunu ogrendim ve gitgide fark daha cok artti. Her gittgmde farkli felaket senaryolari soylendi ama dogumum 38+3 de gerceklesti stres dolu zehir dolu hamileligimden sonra cok sukur saglikli bir kizim dunyaya geldi. Hicbir skntisi yok sadece biraz minyon esimle biz de minyonuz. İcinizi rahat tutun sureci guzel takip edin kendinize iyi bakin, inancinjz tam olsun bebeğiniz sapasaglam dogcak inşallah