Mrv1234sim 3 gündür gecmeyen bir kasık ağrım var hastaneye gitutm test yaptı beta 1.20 çıktı yok ama apandistten şüphelendi ama hamilelikte olabilir dedi sadecene parol iç dedi doktor reglima 10 gün var acaba o yuzdenmi kanda çıkmıyor
edaozkyyy Mrv1234sim olabilir canım çünkü daha çok varmış adetine en geç adetine 3-4 gün kala tekrar yaptır canım
Mrv1234sim Doktor bastırınca ağrı yaptı yani internetten bakınca apandist o şekilde agr8 yaparmış ama benim belede vuruyor agrim
tuzlulimoon Mrv1234sim doktorlar için en kolayı bu sanırım. Bence doktor değiştirin ve aldırmayın 12.haftada 20. Haftalarda detaylı ultrasonda bi sorun olursa zaten görülür
Sedoliko Mrv1234sim o ne saçma şey ya , ilk defa duyuyorum tomografiye girdiği için aldırılması gereken. Doktorunu değiştirmelisin bence en yakın zamanda
Mrv1234sim tuzlulimoon alalhin verdiği canı allah alır nasıl kırılabilir ki doktorlar çok canı gerçekten
tuzlulimoon Mrv1234sim maalesef öyleler benim de kanımda bi değer sıkıntılı çıkmıştı bi doktor direkt kürtaj günü vermeye çalıştı kesinlikle kabul etmedim doktor değiştirdim şuan 22.haftadayım hiç bir sıkıntısı yok çok şükür. Belki de bu bi imtihandı diye düşünüyorum. Siz de gönlünüzden geleni yapın 🤍
Mrv1234sim Sedoliko yarın başka doktora gitcem bugün sevinemedim bile üzülmekten birden söyledi bizde şaşırdık yani emar olsa bisey olmazda tomografiyse kürtaj Olcan dedi
Mrv1234sim tuzlulimoon şuan baska bi doktora geldim bana dua edin inslalah bu doktorda ayni şeyi demez inslalah