Bana da 30 da yapıldı kasılmam ve sümüksü bi akıntım olunca. Şimdi 36 dayım nst de sancım çıkınca yaptı 2 gün önce. Ölücem sandım bu sefer çok çok acıdı neden öyle oldu anlamadım 😞😞 normalden vazgeçme aşamasına geldim yani bilerek mi acıttı sezeryan isteyeyim diye düşünmeye başladım😬🥲 deli miyim ne 🤣🥲