27 haftalık hamileyim bende de aynı şeyler var biiri daha böyle post açmıştı bebeği alt kısımda hissediyorum diye bende aynı şekilde öyle oluyo sanki dışarı çıkıcak gibi oluyo bazen 😂 yanlış yönlendirmek istemem ama çevreme sorduğumda normal bizdede de olmuştu diyolar :) e birde bebiş artık büyüyor kilo olarakta ağrılarımız normal içimiz ferah olsun