Birinci sınıfa giden kızım var birde 4 yaşında kızım var 19 haftalik hamileyim. Okul da biraz uzak o yüzden servise verdik . Ama seneye nasıl olacak şimdiden onu düşünüyorum . Diğer kızım da anasınıfına gidecek . İkisinin saatleri uymadığı için servise de veremeyiz mecburen ben götürüp getircem bebeğim de 4 aylık falan olacak . Hava sıcakken sorun olmaz da soğuk havalarda napicaz bilmiyorum. Rabbim bütün annelere kolaylık versin. Anne olmak zor ama çok da güzel