Glsng_ yengem yaptı ebeler dogurtuyor dedi kanı durmayınca doktor gelmiş dogum anı güzel gecmiş ebelerden vs cok memnundu ama odası 4 kişilikti ve haliyle bunlar kanamalı hasta oldugu için wc pisti ve hemşireler ilgisizdi odaya gecene kadar memnun sonrasından memnun kalmadı