ikizprensesannesi @Gule1- Öyle öyle yükselebilir sen dikkatli ol bende çok şişmiştim tamam ödem oluyor gebelikte ama anormaldi fark edersin zaten
gamzecgr Ankara-58 evet bende de vardı geçen hafta Allah’tan girdi düzene vücut kaldırmıyor artık ondan :(
Ankara-58 Gule1- en yüksek 12 7 oluyo 3 hafta oldu sürekli ölçüm yapıyorum ben bol su bide limon sıkıp içiyorum suya yogurt
Ankara-58 ikizprensesannesi Cook geçmiş olsun benim bende yükseldi ondan belki tereddüt ediyorum tansiyonum korkuyorum sürekli olcuyorum
ikizprensesannesi @Ankara-58 Tamam takip yapıyorsan korkma zaten belli ediyor kendini aşırı ödemle kaçıncı haftandasın
Ankara-58 ikizprensesannesi ikizprensesannesi benm tansiyon 30 da çıkmaya başladı ilk olarak canım şimdi 33 deyim
ikizprensesannesi @Ankara-58 35. Haftamda şişmeye başladım ama dedigim gibi anormal bi ödemdi tansiyon takibimd başladım ve hiç düşmüyordu 14 le başladık hiç düşmeden 18 e kadar çıkınca aldılar