AAaaEE Erkekdilara1 Her zaman yaşanıyor bu ağrılar ben de çok yaşamıştım doktor normal dedi. Vücutta yeni bir oluşum var demişti
Erkekdilara1 Sabahları bel sırt ağrısıyla kalkıyorumm birde kasıklarımda oluyor🥹 normaldir inşallah siz keseyi gördünüz mü
Erkekdilara1 Çok geçmiş olsun rabbim bize sağsalim kucaklarımıza almayı nasip etsin cidden annelik çok zor kolay olsa değeri olmazdı bence kalp atışı duydunuzmuu
Erkekdilara1 Abk31 6 da duyan varda o yüzden sordum bende 7 haftalıkken gidicem duymaya inşallah duyarım
Abk31 Erkekdilara1 ilk bebeğimde kese büyütmediğini için kürtaj oldum inşallah bu saglıklıdır ve Allah bize bağışlar ilki öyle olduğu için çok tedirginim bunda da
Karasevdam Erkekdilara1 canım bende çok çektim.hareket edemiyordum bazen.. şuan 6+6. Geçti iki üç gündür yok.. ama mide bulantısı var mahvediyor🙄
ressamanne_ Erkekdilara1 6+5 benim adet olcak gibi kasık ağrım çok oldu birde sırt ağrım oluyor arada belim ama hiç ağrımadı , ara ara bulantı hissi geliyor ama çok değil keşke böyle geçse😁