Kaderrhamza 4 gün oldu normal doğum yapalı ilk dogumum özelde olmuştu doktor krem falan herşey yazmıştı bunu devlette yaptım sadece ağrı kesici antibiyotik yazdı krem falan yazmadı acaba krem kullanmam gerekirmi krem kullanmadan da iyileşirmi dikişler
hunilimom Kaderrhamza bende ikisini devlette yaptım birinde krem vs verildi ikincide verilmedi ama.ben krem kullandım temizlik için batikon kullandım
Hilal_blc Kaderrhamza en iyi krem idrariniz hahahshs özelde yaptm antibiyotik sadece verdi temiz kuru tuttuktan sonra kreme bile gerek kalmiyo cok şükür de öyle oldu