ikbl 11+1 im grip oldum ne yapmaliyim doktor a gitmem gerekiyor mu ilaç yazarsa diye gidesim de yok ama bebeğe zarar verir diye de korkuyorum 🙁
Mir ikbl merak etme kendine iyi bak ıhlamur iç tavuksuyuna çorba iç ve bol bol dinlen. Baş ağrısı dayanılmaz olursa bir parol al. Terlemeye bak. Bebeğine bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Kalabalığa girme ortalık hep hastalık farklı bişey eklenmesin.
Yaseminkadir Bide benden sana tavsiye yatak odana kesinlikle yarım soğan koy kokusu rahatsiz edebilir eğer cok rahatsız olurm dersen üzerine karanfil batır mucizevi bisi hem mikrop öldürücü özelliği oluyor hemde solunumu rahatlastiriyor😍