Kbrnrkl Yasayan var mı dayanamayıp hastaneye giden sonuç neydi açıklık vs. Var mıydı. Dayanilmicak değil ama belim çok ağrıyor kasiklarima vuruyor ağrı.
Ozerozer Kbrnrkl ben 2 gün önce adet ağrısıyla gittim bel ara sıra karında sızlama birde vajinada baskı nst de sancı olduğunu gördü doktorum 35+5 sim ciğer geliştirici vuruldum
Melikekar123 Kbrnrkl bendede oldu progestan nidicart başladı sancım çıktı ama açıklık yokmuş çarşamba tekrar komtrol 33+4 bol dinlen ve doktoruma git ağrın varsa
Melike_4949 Kbrnrkl öyle belim ağrıyordu hatta tüm vücudum gittim sancı çıkmadı açıklık yoktu birde yüksek tansiyon için gitmiştim yine çıkmadı
Kbrnrkl Ozerozer 32 haftalık bende gitmiştim acile agrim çıkıyordu nst de ama gerek duymadı ciğer geliştirici sadece yatış verdi ağrı kesici serumla yatıştırdı agriyi
Gule1- Ozerozer bende 34+5teyim benim de sancım çıktı Ciğer geliştiriciden sonra tansiyonunuz yükseldi mi
Melissa56oglu 35+5 deyim bende çatı muayenesinden tedirgin oluyorum bel ve üst karın ağrılarım var ilk gebelik ne yapmalıyım
Ozerozer Gule1- canım hiç ölçtürmedim tansiyon nst de sancı çıkınca direkt iğne serum vs oldu ama tansiyona girmedi