SeymanurAslan Merhaba pazartesi günü test verdim Beta HCG 28 çıktı perşembe 46 çıktı cuma 62 çıktı pazar günü 96 çıktı. Her iki günde 2 katına çıkması gerekmiyor muydu? Böyle olan var mı? Bu durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı?
e_blue_sky_a SeymanurAslan güzel yükseliyor. Daha ilk günler dengesizlik olur. Şimdi pazar 96 ise çarşamba test verin sonkez. Ve sonuçları kadın doğuma gösterin. O sizi yönlendirir. Artık sürekli kan testi yapmanıza gerek yok çok fazla test yapılmış.
tugcesakzci SeymanurAslan 2 gün arayla minimum %60 oranında bir yükselme yaşamanız gerekiyor sağlıklı gebelik için. Referans değerlerinde artışı sağlıklı takip etmeniz için hep aynı hastane ve aynı saatler tercih edin. Farklı hastaneler de çok yanıltıyor
SeymanurAslan e_blue_sky_a çok teşekkür ederim yarın doktorda randevum var ama yarına kadar içim içimi yerdi şuan içime su serptiniz 🌸
SeymanurAslan tugcesakzci son 2 seferdir aynı hastaneye gidiyorum bundan devam edeyim o zaman teşekkür ederimm 💖