Arkadaşlar 26+1 im bazen çok belim ve bacaklarım ağrıyor bacaklarım 5 10 dakika girip çıkıyor ama belim sızı gibi hep var. Doktora sordum onlar normal dedi ama böyle canım çok yanıyor. Birde bağırsaklarımı bozmuşum bel ağrım ondan mı acaba diye de düşünüyorum. Çünkü ne zaman bel ağrısı çeksem tuvalette bitiyor sonu. Benim gibi bunları yaşayan varmı normal mı 😣