Merhabalar ben 13 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim ilkinde bebeğim kalbi durdu 10. Haftada ben kalp hızlı çarpıyor ve taşikardi rahatsızlığım var anne adaylarına sormak istiyorum devlet hastanesinde benim durumda olanları sezeryana alıyolarmı çevremdeki rahatsızlığı olanlarda normal doğum yapanlarda kalbinde daha büyük hasarlar olmuş bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi