seizetheday Devlet kontrollüyüm bebeğin gelişimine göre mi oluyor gün veriyorlar mı 40 bekliyorlar sancıyı mı deneyimleyenler paylaşabilir mi yaklaştı ya heyecanlandım 30+6 dayım
3prens1prensesmom seizetheday ikinci sezeryan bebek erken gelmek istemedigi surece 38 39 aralarinda oluyor canim 😍 benim 4.dogumum 37 haftada oldu 3le 4.dogumun arasinda 1 sene oldugundan dikislerim sorunluydu ve bebegimin gelisimi önde oldugu icin doktorum beklemek istemedi ☺️
Rknvlkn seizetheday benim de ikinci sezeryan çoğunlukla 39. Haftaya gün veriliyor bana da 6 Aralık Çarşambaya gün verdi dualarınızı bekliyorum 2. Olsa da çok tedirginim
Melek2845 Planlı sezeryanda 40 ı beklemiyolar bildigim bende aynı durumdayım net tarih almadım ama salı günü tarih vercek sanirim 38 de alicaklar gelisimi cok geride olmasi lazim etkilemesi icin. Bazi dr lar 39 da veriyomus tarih
seizetheday Rknvlkn hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla gelsin bebiş 🙏 insan ikincide daha tedirgin bence ben diyorum şimdi ikinci acaba daha mı ağır olur verdiği tarihten önce sancım gelirse ne olur vs ilkinden daha gerginim oğlum da daha 17 aylık onun da stresi var
3prens1prensesmom seizetheday 4ü de sezeryan . Sezeryan dogumda ne kdar zorlaniliyorsa o kadar zorlandim ama öldüm bittim denilecek kadar degil . ☺️
Esilamm 37 haftalık oldum bugün doktorum 38 i dolduralım dedi ama ben suyum falan gelse dr kendi rızasıyla doğum başlasa 1 hafta beklemesem derdindeyim çok zorlanıyorum 😭
seizetheday Esilamm ben çok korkuyorum sezaryenden önce sancım olur diye çünkü ilkinde oğlum 40+6 da sezaryen le oldu sancı falan yoktu açılma da öyle ameliyata alındım çatı darlığı var diye
Esilamm seizetheday benim ilk de sezeryan olduğu için her hangi sancı da hemen alırlar diye 😀 yoksa normal doğum yok bende 😘
seizetheday 3prens1prensesmom maşallah benim ilki rahattı o yüzden diyorum hepsi aynı mı yoksa daha mı zor daha mı kolay diye hayırlısı diyelim 🌸