Melos066 Buse_42 normal deil hastaneye gitmeni tavsiye ediyorum 23. Haftaya giriyorum bu gece en fazla 3 4 saatte bir hareket ediyor benim bebiş 18. Haftadan beri böyle ama çikolata veya tatlı falan ye bekle hareketlenmezse o zaman git
Habibe_ Buse_42 benim ikinci gebeliğim,ilk haraketi 18.haftada hissettim ama asla sürekli hissetmedim takı 22+2 ye kada nasıl ki 22.haftama girdim çok şükür tamamen hissettim ama onun öncesinde bı vardı bı yoktu kafana çok takma canım duyarsın inşaallah 🌸🌸
3438FG Buse_42 Siz yinede bir gidin doktora ama benimde o haftalarda bir gün hissedersem 2 3 gün hissedemiyordum. Şuan 27 haftalığım şuan bile bazen çok güçsüz hissediyorum ertesi güne çok kuvvetli mesela. 28. Haftadan sonra düzene giriyor diye biliyorum
Buse_42 Yani sanki arada oluyor gbi ama emin olamiyorum 2 gün öncesinden çok netti cnku hareketleri şuan panikten hiç yok emin olamıyorum
Buse_42 Melos066 geçen bir arada olmuştu sağlık ocağında kalp atışı dinlemeye gittim şükür kalp atışı vardı
Melos066 Buse_42 Kuzum kendini strese sokma bekle bakalım bazen bendede oluyor hareket yokmuş gibi hissediyorum ama birsonraki hareketini hissedebiliyorum biz fazla kuskulaniyiruz ya ondan da kaynaklı biraz beynimiz oyun oynuyor ama yine de aksatma tabiki
Buse_42 Melos066 ayy gerçekten öyle inşallah sakinlesip biraz daha dinlemeye calisicam inşallah hareketlenir
MomsE Buse_42 bazen oluyor canım sırt üstü uzanıp ayaklarını uzattığında mutlaka bi hareketi olur biraz o şekilde bekleyebilirsin
Buse_42 MomsE valla uzandım 1 2 kere hissettim şükür biraz da olsa rahatladım ama yarın sağlık ocağında bi kalp atışı dinliycem emin olmak icin kendimiz mi evham yapıyoruz bilmiyorum ama ben çok sık evham yapiyorum hergun hareketini hissetmek istiyorum inşallah sorun yoktur
Dodomom Buse_42 Benim 20 haftaya kadar hiç hissetmedim şuan 22 haftalik olduk günde 4 5 kere tekme atiyor hatta karnımdan gözüküyor