kucugum çok güzel bir şey demişsiniz Allah gerçekten herkesi iyi, merhametli,vicdanlı insanlarla karşılaştırsın inşallah.Canım hayırlı olsun Rabbim bebişinin ömrünü bereketlendirsin hayırlı evlat eylesin inşaallah.Ben de normal doğum çok istiyorum ama hayırlısı ne ise onu yaşatsın Rabbim diye dua ediyorum.en az bu kadar kolay ve güzel doğumlar bize de nasip olur inşaallah 🤲🏻❤️😘💕🌸