Aysenurcelkk ben geçen ay adetimin 2.günü gittim bu ay hamile olduğumu öğrendim ama Ahmet hoca sayesinde mi oldu yoksa zaten olacağı var mıydı bilmiyorum ama ben etkisi olduğunu düşünüyorum bende pcos vardı hafif derecede verdiği yöntem yumurtamı büyütmüş olabilir. Sanırım 1400 TL ydi muayene ücreti yanlış hatırlamıyorsam pahalı ama ben gitmeseydim hep aklımda kalacaktı iyi ki gitmişim. Evet fazla yoğun ama ilgili bir hoca bence bir kere gitmeme rağmen şu an ne sorsam whatsap tan geç de olsa dönüş yapıyor