Eymenmomm valla bende serklajlıyım 25. haftadayım ve çocuğumun daha bir çorabı bile yok.. gidip alamadım internetten de istemedim kendim dokunarak seçmek istiyorum. Eşim de zaten 28 den önce alma taraftarı değil Allah korusun bişey olursa eşyalara bakıp üzülmeyelim diye.. beklemedeyim hala. 28 de alışverişi yapar sonrasında yavaş yavaş yıkar ütüler hazırlarım diye düşünüyorum.