tugbametin Kızlar ikili tarama testimde yaş riski çıktı. 737de 1 ve bu yüzden doktor 4’lü tarama testi yaptırmamı istedi. Yaşım 28 bu arada ve ilk gebeliğim. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Ve yaş riski ne demek oluyor tam olarak?