Kizlar merhaba benim ilk gebeligim ve 11. haftamiza girdik bugün ama belirtilerim bayagi bir azaldi, göğüs hassasiyetim var ama edkisi kadar degil, arada bir gaz sancisi cekiyorum ve de beyaz akintim var. Ilk gebeligim oödugu icin de cok korkuyorum bazilari yazmis belirti azalmasi kalp durmasi olabilir filan diye ayni durumu yasayaniniz oldu mu??