aryakuzey Gün içinde kasılmalarımda oluyor sancımda var kızlar ama mide bulantısı neden oluyor anlam veremedim sizde de oluyor mu
2_erkekannesi aryakuzey vallahi bende 33 haftaligim ilk beş ay çok oldu kusmam durmuştu ara ara oluyordu bu hafta yine başladı her sabah rutin kusuyorum mide bulanti hisside hep var anlamadım neden
27mart aryakuzey ay evet ilk aylardaki bulantı geri geldi ara ara oluyor ama ben kendimde neden olduğunu çözdüm bebek büyüdükçe mide sıkışıyor tabi son aylarda eğer öne eğilirsem ya da eğik olduğum pozisyonda durursam direkt midem ağzıma geliyor yastığımı da biraz yükseltip yatıyorum bulantıları hafiflettim biraz
Bsrblr aryakuzey bende 35 im hergun aynı seylerı yaşıyorum ama ılk günden berı kusuyorum hıc bsy kar etmedı kusunca rahat edıyorım
Mia0121 Bende 33 deyim 1 haftadır sürekli bulantım var çok şükür istifra yok ama bulantıda hiç geçmiyor başıma kadar vuruyor galiba sonraların bulantısı buda 🙄
Moms_0809 Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda kurtulursun bir nefeste Benim de hafif oluyor Çok az ara sıra ende bende de İshal İshal var çok sık doğumun yaklaştığını gösteriyor sanırım Allah yardımcınız olsun
aryakuzey Moms_0809 teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza ishalde var bende sanırım doğuracağım 🤭 seninde Allah yardımcın olsun canım🤲
aryakuzey gokcetugumm senin daha zormuş benim 15.haftada kesilmişti 35 te geri geldi 🥲 sağlıkla alalım kucağımıza 🤲