Evet uzun bir yolun sonuna geldik sanırım çok yorulduk çok ağladık ama hepsi bir aglama sesi duymak içindi bu benim ikinci bebeğim çok değişik duygular içindeyim ben herzman normal doğum yanlısi idim ama 40 oldum olmuyor isyan etmiyorum çok yoruldum ağrılar ayak şişliği ödem uykusuzluk çok zorlanıyorum 1 cm den fazla acilma olmadı serklaj dikiş açılınca ve bebek tam kanala girmiyor riske girmenin anlami yok diye düşündüm o yüzden yarın sezaryen olmaya karar verdim evet çok korkuyorum ama ilk doğuran ben değilim biliyorum destek ve dualarınıza ihtiyacım var burda hepimiz birlikte geçirdik koskoca dokuz ayı 🥲🥲🥲🥰🥰