Selam annelerim 39+3 sabahında tuvalete kalkınca iç çamaşırımda belli belirsiz kan gibi gördüm hemen ebemi aradım öyle olunca rahim yumuşuyor merak etme demişti. Daha sonra yarım saat içinde suyum geldi sanırım sanırım diyorum çünkü aynı idrar gibi ama tutamadan geldi hemde birden değil parça parça. Perşembe kontrolde doktor daha zamanı var açılma yumuşama yok dediği için sanırım beklemiyordum. Normalde ebe gece yada sabaha karşı ağrın artabilir demişti ama şu geldiğini duyunca muayene edelim diye hastaneye çağırdı. Bu arada ne ağrım ne sancım yok denecek gibi. Bana dua edin 🥹