ozlemoby Gelişim geriliği sebebiyle yarın doğuma giriyorum. Lütfen bu postu gören herkes bana, bize dua edebilir mi? Bebeğim sağlıkla dünyaya gelsin. 🥺
ozlemoby Zehrabal1 yarın tam 37+0 oluyor ama ölçümleri 33 hafta ile uyumlu 🥺 amin çok teşekkür ederim Allah’ın izniyle 🙏🏼