Ravza12 ağrın olmayacak diyemem ama ne kadar erken kalkıp yürürsen o kadar hızlı iyileşirsin. Doğumdan sonra hemşireye falan danışıp nescafe iç anesteziyi atmana ve baş ağrısı yaşamamana yardımcı oluyor. Yanında kayısı suyu, kayısı, ceviz, incir gibi şeyler olsun hem gaz öıkarma için hem süt için iyi oluyor. Birde yanında kalacak kişiyi uykusuzluğa dayanıklı olanlardan seç sen dinlenirken gidip uyumasın