Bende geçen hafta 31. Haftamda bebek hareketlerinde azalma hissedip doktora gittim nst de çok yüksek sık sancılarım çıktı rahim ağzım ise 21e kadar kısalmış 2 gün hastanede yattım nidilat verdi doktor onu kullanıyorum ayrıca ciğer geliştirici yaptılar umarım erken doğum olmaz 36-37leri görebiliriz 😞