My-omeriy Hanımlar 37 haftalık hamileyim basurum çok şişmiş ağrıyor bu durumu yaşıyan varmı evde uygulayabileceğimiz bir yöntem varmı
MinikkCivcivim My-omeriy benim 3.ayimda basladi malesef 2.dogumdan sonra cekmistim ilk acisini bu kadr erken basliycani dusunmemistim doktorum yazarak anestol krem kullaniyorum uyusturuyor ve iyi geliyor doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz
Baycam My-omeriy vazelinle şişliği içeri ittirin her gece bir bardağa 2 3 gün kurusu kayısı suya atın sabah o suyu için ve baharatlı yemeyin ve bol su için çok geçmiş olsun
Luliveannesi Leğeninin içinde sıcak su içine tuz koyun içine oturun 10 15 dkk 1 saate bir yapın dinleniyor acı baharat yemeyin kendinizi sıkmayın
My-omeriy Luliveannesi hamileliğin son zamanlarında olduğum için sıcak suya oturmak olmaz diye düşünüyorum rahimi yumusatabilir
NurCan58 Arkadasın dediği gibi sıcak suya oturmak iyi geliyor cıktıktan sonra vazelin sürün agrısını dindirip yumusatıyor ama tavsiyem bunlar gecici çözümler doktora gidin etkili kremler veriyor, gecmiş olsun
Luliveannesi My-omeriy canım zaten 37 haftalıksin gününü doldurmuşsun ılık su yap çok geçmiş olsun Dr danis
Crazy06 My-omeriy bende de böyle şikayet var ilk dogumumda normal dogum yapmıştım dikiş acısından cok hemoridin şişligi canımı acıttı şmdi 2.hamileyim 35 hftadaym şişti yine suan dogum nası ypcm yine aynı olcak die korkuyorum
Merimerim Aynı sorun bende de var 30.haftamdayım. Saf zeytinyağlı pamuk koyuyorum bir tek o iyi geliyor. Kremse hiç etki etmedi