GamzeAltndas Merhaba güzel anneler bebeğim 7+1 haftalık yarın kalp atışı için doktora gidicem . Aşırı heycandan çok stresliyim . Daha önce açtığım postlardan bazı anneler bilir iki gebelik kaybım var 😔. Çok korkuyorum lütfen dualarınızı eksik etmeyin . Hamile annelerin duaları kabul olur . Dualarınızı eksik etmeyinn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😄
GMA GamzeAltndas insaAllah her sey iyi olur canim rendiselenme bende 7+3de duydum 😍sende duyarsin insaAllah
Gamzemiryasin GamzeAltndas Rabbim hayırlı haberlerle gelmeni nasip eder ve sağlıcakla kucagına almak nasıp olur inşallah 🙏
GamzeAltndas Aysegularas Muzaffer Gamzemiryasin Tazeannevebebegi Sevalteo Alp-oyku123 Krasivyy songul123 Seroo91 Meli GMA EmraheydaBier Kubrasengul OgretmenEva Sizlerin güzel duaları benim bugün güzel bir gün gecirmeme vesile oldu hepiniz iyiki varsınız Rabbim her anneye bu duyguyu nasip etsin🙏🏻❤️❤️❤️
GamzeAltndas Tazeannevebebegi İnşallah şağlıklı bie şekilde duyarız canım ne zaman gidiceksin doktora 🙏🏻❤️
GamzeAltndas Gamzemiryasin Ayy çok saol canım yaa ❤️, Amin inşallah ,dünyadaki tüm anneler bebeklerine sağsalim kavuşsun 🙏🏻