Filiz_76 isteği soruyor kimi doktor ya da siz ne istiyorsanız söylüyor ben sezeryan istiyorum dedim ultrasonla karınsan baktı 35. Haftamda açılman yok dedi bende açılmaya bakılmasıno hep alttan oluyro sanıyordum ama bu döneme kadar hiç alttan olmadım ama normal doğum istenilen durumlarda bakılır diye düşünüyorum