Eyvz yok aslında benim 2 gebelik 12 ay sonra olduğu için doktorum 38 haftanın içinde alacağını söyledi günü de bana soruyor hangisini tercih edersin diye. Bende ilk gebeliğimde 21 Mart demiştim oda tamam demişti bunda da aynı şekilde 21 Aralık olsun isterim ama çalışma. Planında olan günleri söylüyor ben seçiyorum 🙏🏻