RNT Kızlar bugün transferimin 5.günü çok şiddetli bel ağrısı kasık ağrısı ve bacak ağrısı yaşıyorum ve grip oldum başına böyle gelen var mı 🥹🥹
Ravza11 RNT aynı belirtiler bendede var canım 4.gunum bugum benimde sabah bayılma bile yaşadım boğazımda enfeksiyon var bende hastayım ama olumsuz düşünme hiç inşallah güzel haberleri alicsz
Birsen56 Ben öyle olmadım ama beni hareret basıyordu çokmterliyordum sonra üşüme geliyordu drundan habersiz birşey içme ilaç vs gibi şeyler allah emeğüni boşa götürmesin canım
RNT Birsen56 amin canım Allah razı olsun benide hararet basıyor ama hasta olunca ümidim azaldı inşallah olumsuz etkilemez 🥺
Selvanur4141 Kullandığımız ilaçların çok etkisi oluyo ama bazende tutunma belirtisi olarak goruluo 5 inci gün ve 10 üncü gün arasında sıklıkla olmuştu bendede
Selvanur4141 RNT dualarım sizinle rabbim bu yoldaki bütün arkadaslarima o güzel haberi almayı nasip etsin inşallah 💕
RNT Ravza11 çok geçmiş olsun sizede hassas olunca insan ne yapacağını bilemiyor panik olup vicdan azabı çekiyordum inşallah güzel sonuçlar alırız🌺