Günaydın hanımlar henüz 31haftalık gebeyim, bir haftadır afedersiniz lavobadayken peçeteye sildikçe şeffaf-beyaz-sarı arası sümüksü akıntı geliyor az az, yoğun kıvamlı. Doktorum yeşil değilse korkma dedi ama içim rahat değil. Ağrı sancı bi şeyim yok. Nişan mıdır böyle az az gelir mi?