Zeynepsa Eşim çay bardağını bıraksın sabah kalktığımda tezgahta göreyim bürün sinirlerim tepeme geliyor ve asla tezgah toplamak istemiyorum.
Ya vallahi bi ben böyleyim sanıyordum, sadece bu konularda o kadar çok sinirleniyorum ki, emeğime saygısızlık olarak hissediyorum, bide şey sorunumuz var, banyoyu güzelce yıkadım diyelim, yıkamadan akşam ona soruyorum tıraş felan olacak mısın diye, yok olmayacam diyor, sabah işe gideceği zaman bi bakıyorum heryer mahvolmuş, cinnet geçirdim, dedim sen bilerek yapıyorsun, bidaha burayı yıkamayacam, git kendin yıka diye cinnet geçirdim 🫠 gerçekten saygısızlık ya